Frukost, skämt och en man som heter Ove

Kommentera
När klockan var prick 00.00 igår kväll frågade Joakim om vi skulle se på film. "Njääe, jag ska stänga av och gå och lägga mig nu!" svarade jag. Haha jo eller hur. Knappast! Satt kvar en timme till, och sen tittade vi på the Hobbit ändå. Alltså var vi lagom trötta nu på morgonen. Men, men, pappa ringde halv åtta imorse, och han hade inte ens gått och lagt sig än! Jag vaknade i alla fall och nu sitter jag och äter frukost. Sen jag började med veganmat har det blivit så himla roligt med frukost. Jag har fyra (!!!) olika mjölkar att välja mellan! Och massvis med pålägg. Bäst! <3

Läser just nu boken En man som heter Ove, en komedi. Den är extremt roligt, och det bästa är att den underhåller även under tiden man inte läser. Stående skämt här hemma är nu t.ex. "Älskling, en man som heter Ove ligger i sängen!" Eller "Har du sett en man som heter Ove?" osv. Haha vi är i alla fall lätta att underhålla..



Avslutar dagensd inlägg med ett högst relevant skämt. Star Wars! <3