Skära grönsaker

2 kommentarer
Ni anar inte hur underbart det är att hacka saker nu när jag har manicken jag skrev om i förra inlägget! Det tar två sekunder så har man en sallad bestående av exakt lika stora, perfekt tillskurna, grönsakskuber. Jag har enväldigt bestämt att från och med idag ska vi enbart äta sallad i det här hemmet. Möjligtvis kan hunden och katten få något annat. Och ormarna och ödlan. Alla vi andra ska äta sallad. Gott, nyttigt, och framför allt enkelt!







 
 
 
1 lizz:

skriven

SV: Jag har iiingen aning om vart det lacket kommer ifrån (har typ 100 olika lack haha)

Älskar den där grönsakshackaren elelr vad man ska kalla den. vi har en likadan, perfekt till sallad & Tacos :)

Svar: Haha okej, fint vad det iaf :)
Jag vet! Helt underbart. Människan som kom på det där måste varit ett geni
Kitsu

2 vera:

skriven

o vilken härlig julklapp det här måste ha varit, något som underlättar vardagen, bättre än allt onödigt man har i skåpen annars.