28 bokstäver

En kommentar
Jag har alltid drömt om ett bibliotek. När jag får råd vill jag flytta till något större, så jag kan ha ett eget bibliotek. "Jaha! Hon vill bo i hus!" tänker ni, men nej! Inte alls. Jag vill bo i en tvåa, eller möjligen trea. Böcker är BÄST! Jag skulle vilja fylla varenda kvadratmeter med böcker på något vis. Det finns så många fina grejer att göra med böcker. Folk i allmänhet borde börja läsa mer. Men har ni tänkt på en sak? Alla äventyr, alla upplevelser och alla lärdomar ni får, de är bara kombinationer av samma 28 bokstäver...



 
 
1 vera:

skriven

jo visst är det otroligt vackert o härligt med böcker, nu e telefoner o tv högst prioriterat,medans böcker egentligen är det bästa, Att läsa en bra bok är ju 100 gånger bättre än en film.

Svar: Eller hur! Det är aldrig samma upplevelse att se en film som att läsa en bok. Var tog fantasin vägen, liksom? Synd att inte folk upptäcker det "/
Kitsu