Finnvedsbostäder

3 kommentarer
Vår dörr har blivit jättekonstig på sista tiden. Vissa dagar fungerar den som vanligt, men ibland är det helt omöjligt att låsa upp den. Idag är en sån dag. Jag satt ute i trapphuset och surade i säkert en halvtimme! Jag försökte med allt, jag tryckte på dörren, drog i den, sparkade på den.. ALLT! Det var helt omöjligt. Dessutom gjorde det jätteont i fingrarna eftersom nyckeln är så liten och man måste ta i så hårt. Till slut gick den i alla fall upp. Det var nästan som en dröm, det kändes helt overkligt! Herregud, jag kom in i lägenheten! :P Hur som helst orkar jag inte med den dörren längre, så jag ringde till Finnvedsbostäder. De var verkligen jättetrevliga och lovade attde skulle komma förbi idag till och med! Helt chockad blev jag, jag antar att jag har träffat för många sura och griniga människor på sista tiden. Jag hoppas de kan fixa låset! :)
 
1 NickeA:

skriven

hejsan :)

vilken fin blogg du har :)

följ gärna mig på bloglovin så följer jag dig :)

2 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

3 Becca:

skriven

Fin blogg du har, om du vill kan du vara med och tävla i dagens blogg!:D