Äckliga jävla fyllo

6 kommentarer
Vet ni vad som hände idag? Det är fan SJUKT jag är helt uppskakad!
Jag har gått runt lite på stan idag för att vänta på Jenni medan hon jobbar. Vid fyra gick jag ut till Burger King (eftersom det är där hon jobbar) och för att göra det mindre tråkigt att vänta gick jag till OKQ8 för att köpa Pro Viva. När jag stod i kön för att betala gick det in en gubbe och ställde sig PRECIS jämte mig. Jag skämtar inte, han liksom lutade sig mot mig och hade ansiktet två milimeter från mitt. Han stank sprit. Jag ignorerade honom och fortsatte stå i kön. När jag tog några steg frammåt gick han efter och ställde sig likadant igen. När jag väl kom fram till kassan och skulle betala gick han därifrån, så jag tänkte att han kanske bara velat tigga eller något. Jag betalade och gick ut. När jag gick runt hörnet på affären stod han där och började gå mot mig. Jag blev livrädd och skakade på huvudet så att han skulle fatta att jag inte var intresserad. Efter det gick/sprang jag mot Burger King och började prata med Jenni som stod i kassan. Då ser jag fyllot komma in på Burker King och så ställde han sig precis bakom mig. "Kanske ska han äta, det är ju normalt att göra" tänkte jag medan han stirrade på menyerna/mig. När de i kassan frågade om han vill beställa bara skakade han på huvudet och gick en liten bit bort. Vi kan tillägga att han hade bilnycklar i handen, och det känns ju lite obehagligt att någon ska ut på vägarna i hans tillstånd.
Jag och Jenni pratade med arbetsledaren som sa att vi kanske borde ringa polisen, men när vi tittade oss runt var han borta. "Okej, om han kommer tillbaka ringer vi polisen" bestämde vi. Någon minut senare kom han ut från toaletten och ställde sig bakom mig igen. Jag totalignorerade honom, så han gick ut och började gå runt Burger King. Det är ju glasfönster runt hela byggnaden, så vi såg att han gick runt. Det finns tre dörrar gästerna kan gå genom på Burger King i Värnamo, och han började gå runt in och ut genom de olika dörrarna. Sen försvann han ett tag under en lång tid. Då gick arbetsledaren ut för att se var han tog vägen. Under tiden hon var ute och letade kom han tillbaka in med två burkar starköl. Han tryckte en öl i handen på mig och sa "Grazie." "Tur för mig att jag snackar italienska, så kanske jag kan få honom att förstå att vi vill att han ska gå" kan man ju tänka då. "Non voglio (Jag vill inte ha)" svarade jag och försökte ge tillbaka ölen. "No, take it!" sa han och tryckte ölen till mig igen. Jag ställde ölen på bordet och sa "Devo andare (jag måste gå)." Han tvingade mig att ta med ölen, så jag tog den och gick in i Burger Kings personalrum, ringde polisen och berättade vad som hade hänt. JAG KÄNDE MIG SÅ TRAMSIG! Jag menar, människan hade trots allt inte gjort något (mer än att ge alkohol till en minderårig, och de flesta minderåriga skulle bli glada för det) så jag använde nycklarna som ursäkt. "Han kommer köra ihjäl någon" sa jag.
Fem minuter (inte ens det) var polisen där och pratade med honom. Han sa att han var lastbilschaufför och att han hade vilotid, så polisen kunde inte göra något mer än att förbjuda honom att vara på Burger King. De följde honom till sin lastbil och sa att han var tvungen att stanna där, sen gick de för att prata med mig. Under tiden vi pratade gick han tillbaka och ställde sig jämte mig. "NEJ DU FÅR INTE VARA HÄR!!" De ledde tillbaka honom till sin lastbil, och sa till mig att vi skulle ringa om han kom tillbaka.
Han det gå mer än tio minuter? Jag vet inte, men en pytteliten stund senare var han tillbaka. Jag gömde mig i personalrummet för att slippa honom, men han gick och knackade på fönstret in till köket osv. Sen ställde han sig och glodde in där. Vi ringde polisen igen, och de kom och körde bort honom igen. De sa att detta var hans sista chans, och att de skulle ta med honom till stationen om han kom tillbaka. Sen satte de två polisbilar på att bevaka BK. Gubben var strax tillbaka och poliserna grep honom och tog honom till stationen. SKÖNT! Mitt hjärta slog tretusen slag i minuten vid den tidpunkten kändes det som. Herregud! Desperata gubbjävel.

Hur som helst är vi hemma hos Jenni nu, och jag kan sova gott nu när jag vet att han är bakom lås och bom. Idiot. Detta var första och sista gången jag har på mig korta shorts.
 
1 Anonym:

skriven

vilket j***a äckel!

2 Tornevall:

skriven

Gött!



Är det kring E4-rasten? Såna ställen drar väl till sig rätt mycket skumt folk rent generellt...

3 Theréz:

skriven

Men ush så äckligt/läskigt :O

4 Bullshie:

skriven

UUUUsch! Jag höll på att kissa på mig.. o Börja lipa när Louice inte hittade dig! XD <3333

5 mia:

skriven

Varför har du inte sagt ngt om det? :O

Faaan vad läskigt! <3

6 Anonym:

skriven

LÄR DIG STYCKEINDELNING.