LTH

Kommentera
Vi var ju i Lund och fick titta lite på Lunds tekniska högskola. Förr var jag förvirrad och hade ingen som helst aning om vad jag skulle plugga vidare till. Nu är det glasklart - jag ska läsa Elektroteknik på LTH! <3 Här kommer lite bilder från helgen:


Jenni, Pro viva och negerbollar på tåget upp <3


Lödning


Som vanligt failade jag. Men min blinkmojt funkade i alla fall!


Vi fick göra ett spektroskop (?) också, men det såg mer ut som en lådbil, så jenni satte hjul på! Jag gjorde en låd-ko-häst, men den är död nu... R.I.P Brunte-Rosa <3


Från sittningen. Paulina (min fadder), Fanny och Jenni


Förrätten. Rödbetor och brieost med sallad. Det var jättegott!


Munspel, ni hittar dem här :)






Kemi ÄR häftigt - våga bara påstå något annat!

Om ni får möjlighet att åka på tjejer på teknis, tveka inte! Det är jätteroligt, och man får hjälp att reda ut precis vad man vill läsa vidare till. Ställ vilka frågor ni vill och de har svar på allt. 
Och ni som inte har bestämt er ännu, välj LTH!