Missat!

En kommentar
Haha! Jag tänker verkligen aldrig längre än jag måste xD Nu när jag satt och kollade igenom bilderna på datorn såg jag att jag har glömt två julklappar. Tro det eller ej! Så, här är (förhoppningsvis) det sista julklappsinlägget från mig;


Av dadi fick jag en mobil. Yäy, för första gången på ett halvår har jag en mobil! Det finns bara två problem. För det första kommer jag ALDRIG någonsin förstå den. För det andra kommer jag tappa bort den inom ett par dagar. Eller lyckas ha sönder den på något vis. 


Av "tomten" fick jag en jättesöt tavla med hjärtan på :* Den ligger fortfarande i förpackningen, så det är därför det ser ut som om det är en ram runt. Det är det inte, den är helvit och jättefin :) 

Nu ska jag återgå till mina halstabletter och min tv.
 
1 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

ser snygg ut =)