Faster

Kommentera
Jag vet att jag utlovade fler bilder från Åland, men med jobb, skola och vänner är en blogg svår att hinna med. Startar jag datorn sitter jag här hela kvällen istället för att göra det jag borde. Det är därför jag sitter här nu. Jag har två uppsatser att skriva tills imorgon, ett prov imorgon och ett på fredag. Det är verkligen läge att sitta vid datorn!


Nu ska vi prata om bra saker istället. Gissa vad? Jag är faster!!!!!! Hur underbart är inte det! Måste åka ner till bror min snart och titta på den lilla trollungen :*
En flicka blev det, mer än så vet jag inte. Ett oktoberbarn, vilket måste betyda att hon är våg :)

Det är venus som styr över vågen. Vågen tycker om det som är vackert och befinner sig i jämnvikt. Ansiktet är viktigt enligt vågar. Inte just utseendet, men färger och lukter och sånt är tydligen viktigt.
Något luddigt horoskop, men det verkar ju som om det kommer bli en harmonisk liten flicka i alla fall^^

Grattis Björn och Susan<3