Födelsedagsfrukost

En kommentar

Mamma jobba natt nu, så hon kommer hem lagom tills jag åker, men innan hon åkte igår dukade hon fram finaste födelsedagsfrukosten till mig och Claes! Claes är min låtsaspappa och vi fyller år på samma dag >.<




Jag är som ett barn på födelsedagar! Jag älskar att fylla år, och kvällen innan kan jag knappt sova >.< Presenter is the shit <3


Jag fick Crocs! Jag var såååå nära att köpa sånna igår, men tillslut bestämde jag mig för att vänta tills efter jag fyllt år. Det var ju tur ;D Och så fick jag en dragglina till Idun. Sist men inte minst fick jag höga kusten-te! :D

För alla som inte vet så är de enda tillåtna färgerna ombordf på Idun svart, vitt, guld, blått och rött^^


Fick en jättejätteliten Bukowski-nalle också. Jag ÄLSKAR nallar. Riktiga ska det vara då såklart, inte jäkla Ikea-nallar :O
Say hello to gabriel :D

Tack alla :D

 
1 Vicky:

skriven

Hihi, grattis i efterskott :)