Igår

En kommentar
Jag kunde inte skriva något om vad jag gjorde igår eftersom jag inte hade några bilder! Men nu har Peanut äntligen skickat bilderna, så nu kan ni få veta! ^^
Direkt efter skolan gick jag och Jen till McDonalds. Vi GICK! Visst är vi duktiga? :D Vi satt där mellan två och halv sju. Fyra och en halv timme då alltså xD Men det var gott. Och mysigt :D
Sen träffades jag och Peanut och köpte godis förr 100:- och sen popcorn utöver det xD
Sen såg vi på I taket lyser stjärnorna och sen gick vi in på Olympia och åt pasta. Pasta med gräddsås, en riktigt stor tallrik på tio minuter! Grattis oss! xD Hur som helst, sen tog Peanut bussen hem och Claes kom och hämtade mig ^^




Peanut och jag på bion! :D
 
1 Cristian:

skriven

Rosa glans är fett manligt vettu! :-)



Njae, alltså, säsong 5 sänds ju i USA just nu och jag följer det därifrån - fast Lost kommer ju att fortsätta till säsong 7. Menar bara att jag "oh-my-god:ade" åt slutet av senaste avsnittet.



Hur långt har du sett?