Snart långresa

Kommentera
Ja, då är det bara 18 dagar kvar tills flyget avgår till Thailand. Tydligen har det regnat mer än på 30 år i Huay Yang, dit vi ska. Robins mamma bor där och hon skickade lite bilder.

Efter Thailand är planen: Kambodja, Vietnam, Malaysia, Singapore, Australien och Nya Zeeland. Kommer bli så awesome jag börjar få resefeber. Innan det är det i alla fall dags att ta tag i allt annat. Jag måste göra mig av med alla mina saker, hyra släp till Uddevalla, hyra magasin i Uddevalla och packa en väska bland annat. En väska för tre månader, hur ska det gå till? 

Ja just det, vi ska flytta till Uddevalla, har jag nämnt det? Jag och Ahmad ska flytta ihop. Yes, vi har bara varit tillsammans typ fyra månader, och yes vi tycker det är rimligt att ta ett så stort steg så fort. Oklart varför men så ligger det till :)