Slödag

2 kommentarer
Idag har verkligen varit en slö dag hela dagen! När jag vaknade varnade mamma mig "Det är kallt ute idag!!" Jo tjena. På med jeans, tjocktröja och svart skinnjacka. Självklart blir det gassande sol hela dagen! Jag höll på att dö. Påminn mig om att mammor inte alltid har rätt. Väldigt ofta kanske, men absolut inte alltid. 
Varför säger SMHI att det ska bli regn idag? Jag har inte sett till ett enda moln... Imorgon ska det däremot tydligen "vända" och bli fint väder. Jaja, vi får väl se.

Nu; Plugga Italienska. Slutprov imorgon.


Oh noes! Osminkad med lat-kläder. Borde jag bli mer fjortis btw? Det verkar skoj...


Godis hjälper alltid mot allt! Tacka vet jag mitt skrivbord som alltid är fyllt med söta saker :* (Och gammalt kaffe från frukosten som står och stinker, men det behöver vi ju inte nämna)
 
1 Theréz:

skriven

:O Ge mig godiset!

2 Bloggarmaja:

skriven

yummie :D !