En pizza om dagen håller doktorn från staden

6 kommentarer
Fibrer och vitaminer är för mesar. Riktig mat ska det vara! Jag fortsätter mitt oerhört nyttiga höstlov såhär;

Torsdag; Macka till lunch, Tårta till kvällsmat, chips på kvällen när jag kommer hem
Fredag; Nudlar till lunch, pizza till kvällsmat
Lördag; Spaghetti till frukust, tårta till lunch, pizza till kvällsmat
Söndag; Pizza till frukust...
Jag VET att söndag frukust inte har varit än, men pizzan ligger  i kylen och väntar på mig, så jag kan ju i princip säga att jag äter pizza till frukust. För övrigt är pizza och tårta nyttigt och man blir glad av det ^^
Nu borde jag antingen sova eller plugga matte. Så ciao :*
 
1 Lenis:

skriven

Hej!



Tack för besöket på min blogg!

Här var det trevligt och mycket intressant läsning!



Du undrade över vilken som sjunger i IQ-reklamen, det är Olle Ljungström!



Ha det gott



Lenis och tösen

2 amanda:

skriven

Tråkig blogg! förlåt, men man måste ju vara ärlig så att du kan ändra lite.

3 emma:

skriven

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

4 Johanna:

skriven

Du är ju rätt nyttig ;)

haha (:

5 yees:

skriven

Pizza är sjukt gott att äta ofta:)

6 Johanna:

skriven

haha ska nog också försöka bli nyttig! Går inge bra för mig :(