Hösten

5 kommentarer
Idag kom Elloskatalogen med de första höstkläderna. Kan ni gissa hur mycket jag längtar efter hösten?! Jag älskar färgerna och dofterna och regnet och kylan och allt <3 Jag kan inte leva mycket längre utan höst! Förra året var hösten jättekort och nite alls lika färgglad som vanligt :( Denna hösten ska bli mycket bättre!
Enligt Ellos kommer höstens mode vara svart, grått och lila. Snälla hjälp mig att ändra på det! VARFÖR vill man göra hösten tråkig och färglös? Deprimerande!


Bilderna är random från google...

När det finns så många underbara höstfärger, VARFÖR väljer man grått och lila ? :(
 
1 Anonym:

skriven

vilka underbara höstbilder. jag fick oxå katalogen idag hösten är min favoritårstid=)

2 ammizz:

skriven

Gud vilken underbart somrig bild i mitten av headern! :D



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg. Du har chansen att ta del av priset!



Krrrram :)

3 Alina:

skriven

hoppas du haft en bra dag sötnos! =)

4 Andreas Årzén:

skriven

fina bilder! :) Hoppas din kväll har varit underbar och att du kommer få en grym fredag! Ha det så bra nu // Andreas

5 Michelle:

skriven

fin blogg du har!

allt bra med dig? :)