LotR

6 kommentarer
God morgon! Jag har så många planer för idag att jag knappt vet var jag ska börja. Det ska pluggas, promeneras, tränas och städas. Skulle gå och lägga mig tidigt igår så jag kunde vakna tidigt idag. Gissa hur det gick? Joakim startade Sagan om ringen, och därefter var jag fast fram till 04.16 imorse. Nu sitter kag och äter majsplättar och dricker rismjölk.

Alltså jag förstår inte det här med Sagan om ringen. De tre sista gångerna jag har sett filmerna:

1. Jag och Alma tvingade Mia att se första filmen. Alla måste ju se den. Och helt plötsligt var även Mia fast, och vi satt vakna och glodde film HELA natten, sov inte en blund.

2. För några veckor sedan startade jag den när jag skulle sova. Jag har alltid en film igång i bakgrunden eftersom jag är lite mörkrädd och hatar om det är tyst när jag ska sova. Varför i hela världen valde jag Sagan om ringen? Den är exakt lika bra hur många gånger man ser den! Fick springa till bussen morgonen efter för jag ville se slutet. 

3. Igår.


Det är något magiskt med LotR...
 
 
 
1 Jonas:

skriven

Själv så köpte jag den stora samlingsboxen utav LOTR (flera timmar extra material), så nu har jag "lite" att kolla på xD

Svar: Åååh jag har verkligen funderat på att köpa den, men funderar på om det kommer något sen när alla filmer har givits ut? För isf kanske den är super awesome med massa extra-prylar..
Kitsu

2 Jonas:

skriven

Alltså, LOTR kommer det nog inte att komma något mer material till. Då boxen släpptes för över ett år sedan. "The Hobbit" däremot, där kommer det troligen att släppas en samlingsbox, efter att del tre släppts.

Svar: Ja.. Men tänkte att det kanske kommer en samlingsbox med alla filmerna i? Och någon häftig liten plastfigur eller något spel eller något. Brukar ju alltid finnas spel i sånna boxar :P
Kitsu

3 Jonas:

skriven

Ah, du menade så. Jo, det kommer säkerligen någon massiv samlarbox utav de slaget framöver. Så du får väl hålla dina ögon och öron öppna ;)

4 DennisPAX:

skriven


Проекционные часы купить в Украине в интернет-магазине с доставкой наложкой

http://купить-часы.укр/img/m/38-manufacturer_default.jpg

5 PrestonPekly:

skriven

agent sbobet

บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
การเปรียบเทียบราคาฟุตบอล
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้

ผลบอลพรีเมียร์ลีก

อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล
ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์

ลิเวอร์พูล

6 Charlestek:

skriven

แนะนำเว็บให้บริการ แทงบอล fifa55

บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้

sbobet


อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์