Julstök

En kommentar
Jag och Missan har haft stora diskussioner de senaste dagarna gällande julpynt. såhär går det till ungefär:
 
Jag: JAAAAAAAAAAAAA JUUUUUUUUL!!!! SNAAAART!!!!!!!!!!!!!
Missan: ZZZzzzZZZZzzz

Jag: Nu har jag tvättat och strukit alla dukar!!!!!
Missan: Fint, jag hjälpte dig att ligga på alla dukar så de blev håriga och skrynkliga. Fint va?

Nystruken duk? Vadå jag förstår inte vad du syftar på. Hjälpte dig för övrigt med att tugga kanterna på tygen som låg här. Tacka mig!

Jag: HÄR ska jag placera en adventsljusstake!
Missan: Exakt HÄR ska jag ha min sovplats framöver. Vad är det för skit som står ivägen? Den får ligga på golvet istället.

Jag: Äntligen har jag tagit bort alla lakan och täcken så jag kan rengöra själva madrassen grundligt och noggrant.
Missan: ÄNTLIGEN har någon tagit bort allt skräp som låg ovanpå denna SUPERSKÖNA madrassen, och till och med rengjort den till mig så jag kan ligga här och håra ner!
Rena lakan? Nähääää, bullshit. Sånt kallas myter och existerar inte på riktigt! 

Jag: Puuuh, har putsat fönster hela dagen...
Missan: ÅÅÅH KOLLA! Man kan se ut!!! Det är bäst jag sätter mig och trycker min snoriga nos mot alla genomskinliga ytor så fort jag bara kan!

Ja, ni förstår mitt problem va? Någon som tycker det är jobbigt med barn? HA!!! Skaffa en katt istället så ska ni få känna att ni lever...

 
"I needz dis" ligger hon och mummlar. NEJ! Du är en katt! Du kan OMÖJLIGT ha större behov av grytlapparna än vad jag har. 
 
1 Etty:

skriven

Hahah vilken rolig katt. :)

Svar: Haha ja, hon är härlig. Hon är roligare när hon inte irriterar mig :P
Kitsu