Ett år

En kommentar
Ett år går fort, så mycket är säkert. Idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans ett år. Det är svårt att ta på tid, det är svårt att fatta hur långt det är ändå. Så jag tänkte skriva några punkter om vad som har hänt detta året. 
 
  • Vi träffades i spelföreningen toxic games
  • Jag har flyttat ihop med min kärlek
  • Vi har varit på loppis och sålt hälften av våra ägodelar (det blir ju lite för mycket när man flyttar ihop)
  • Vi har köpt två gerbiler, Peach och Zelda.
  • Vi har firat jul tillsammans i Bohuslän
  • Vi har varit på vikingamarknad
  • Jag har blivit halvt ägare till en katt och två ormar
  • Jag har börjat plugga geologi istället för biologi
  • Jag har spenderat en vecka i Degeberga och studerat blommor med vänner
  • Jag har övernattat på ett vandrarhem i Jonstorp med massa underbara människor jag inte kände förut
  • Vi har tagit över tre gerbiler. Link, Luigi och Mario.
  • Vi har skaffat en ödlan Shadow
  • Vi har spenderat nätterna med att lyssna/klaga på syrsor (i köket)
  • Vi har spelat minigolf i både i Landskrona och Uddevalla
  • Vi har bjudit in ett film-team att filma i lägenheten vi passade en vecka (stans snyggaste)
  • Vi har varit på karneval i Landskrona och Helsingborg
  • Vi har freakat sönder på The Sims
  • Vi har skaffat alla Super Mario-spel vi kan komma över
  • Vi har haft sagan om ringen-maraton med underbara vänner
  • Vi har haft hello kitty-sex med Mia och Carro (hehe, sex and the city ska det ju vara)
  • Vi har varit på Liseberg och tagit fåniga bilder
  • Vi har varit på mysiga långpromenader med kaffe och kakor
Vi har säkert gjort mycket mer, men kommer inte på mer just nu! Tänk att ett år kan gå så fort. Det känns ibland som att tiden står stilla, men vi har ändå hunnit med så sjukt mycket. En sak är i alla fall säker - jag älskar dig!



 
Fellini-firande blev det! Skagenmackor och vitlöksmarinerade sniglar till förrätt och felliniburgare till huvudrätt. Skulle haft efterrätt också, men ingen av oss orkade :P


 
1 Zereht:

skriven

Va gulligt! Ja visst går tiden sjukt fort! I mars har jag och min pojkvän varit tillsammans i ett år, fattar inte hur tiden gick så fort

Svar: Nä, den verkar bara flyga förbi! Läskigt när man tänker på det :S
Kitsu