Snart är det jul!

En kommentar
Jag längtar jättejättemycket efter julen nu! Ärligt talat, det känns som det aldrig kommer bli jul. Jag har tagit saken i egna händer och tjuvstartat julen. Julmust, julkort, julklappsetiketter, chokladkalender och clementiner har jag införskaffat, och idag gjorde jag och Claes ett eget julbord. Sen när vi orkar ska vi dessutom dricka glögg. Jag har dessutom skrivit klart alla julkort och slagit in min första julklapp!

Julstämning fersure!


Jag var tvungen att erkänna för mig själv att jag är extremt svag för färgranna saker när jag skulle klistra friimärken på julkorten och insåg att jag har hur mycket frimärken som helst. Är de jättefina måste man köpa dem, oavsett om man behöver eller inte!
 
1 Anonym:

skriven

Hej sötnos!

Vi har oxå tjuvstartat julen med att åka till Ullared och handla julklappar... Ska ni ner till Skåne nåt under julen? Kram Susan