Sista matteprovet

3 kommentarer
Var hos mamma igår och firade mors dag. Hon påstod att vi firade min födelsedag men DET går jag inte med på så länge det inte finns någon tårta i närheten. Har jag nämnt att vi åker till Alanya på min födelsedag förresten? ;) Hur som helst har vi vårt sista matteprov om någon timme! Jag var hos Emiliat till 11 igår och pluggade, sen åkte jag till Jenni och var där till två någon gång. Nu är jag trött_chey! Som tur är har vi inga fler lektioner än matte idag. Jag ska hem och sova direkt efter provet så jag orkar jobba ikväll också ;)

För övrigt handlar provet om partikulärlösningar. Det refererade min kära moder till något som handlade om att mäta ungefär hur många partiklar det finns i exempelvis en muffin x')
 
1 thesswester - inte som alla andra:

skriven

sv: jag var 15 och ett halvt, fick diagnosen i december 2009.

2 thesswester - inte som alla andra:

skriven

sv: ja jag fick hjälp med det som jag behövde. men ingen "särbehandling" om du förstår vad du menar. sen äter jag ju medicin så att jag kan koncentrera mig bättre osv. :) så just nu behöver jag ingen hjälp!

3 Theréz || Several passions - one blog:

skriven

SV: Haha va bra xD även om det inte är mitt ordval eftersom det är ett citat ;)