Gillar du god mat?

Kommentera
Jag har planerat att jag (läs. mamma) ska göra olika pajer till gästerna på min student. Eftersom många måste resa långt är det godare med varm mat, men om jag (mamma) ska stå hemma och laga mat så missar jag (mamma) när jag går ut, så därför verkar paj vara det perfekta alternativet. 
När jag var rätt liten (typ åtta år kanske) frågade en klasskompis mig om jag gillar god mat. Svar: NEJ! Folk brukar påstå att t.ex. potatisgratäng är gott. FEL! Potatis är aldrig gott. Inte choklad, glass eller ost heller för den delen. Jag tror jag är en sån människa som bara gillar äcklig mat. Annars hade potatisgratäng också varit ett bra alternativ till studenten. Det kan man förbereda och sen är det liksom bara att kasta in i ugnen en stund. 
Hur som helst, paj var det vi pratade om. Jag tänkte vara lite duktig och vara ute i tid osv, perfekt nu i bokrean! Hittade en bok som heter "Härliga Pajer." Awesome, right? 

Okej så nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg bara för att försöka säga att jag har köpt en bok.