Bulle med budskap

Kommentera
Efter skolan träffade Alexandra och jag IF Metall och delade ut påsar med bullar i. Surprise! Det ligger budskap i påsen också ;) Smått förvirrade träffade vi IF Metall på Lilla krogen, och bestämde snabbt att vi skulle ta en kaffe på "cafét jämte systemet" medan vi väntade på dem. Eftersom jag fick väldigt få timmars sömn inatt var jag borta i huvudet och kunde absolut inte bestämma mig för vad jag valde. En otrevlig kassörska gjorde ju inte det hela bättre, då blir man bara ännu mer stressad. Det slutade med att jag beställde juice, kaffe och chai latte. De tjänade massa pengar på att stressa mig så jag inte kunde bestämma mig! Bitches... Tyvärr kom inte kaffet förrän IF Metall hade ätit upp för länge sen.


Alexandra med påsarna

Det är otroligt hur misstänksamma alla människor är mot gratis kanelbullar!