Dixetia

En kommentar
Finns på bilddagboken. En awesome chey faktiskt. Oavsett vem du är så gillar du hennes bilddagbok, för den innehåller ALLT! Kläder, hår, dataspel, mat, smycken, djur, politik, tankar... You name it! Hon tillverkar egna smycken och är jävligt bra på det också. Här är lite smakprov:








Skulle vilja ha varenda en av dessa! Ni kan köpa hennes grejer här. De är både billiga och söta, precis som jag! Haha nej skämtar. Bara smyckena är.

Jag är ju på dreamhack, och det finns en hel del söta saker här! Överenskommelse med Yoshi, jag byter söta saker härifrån mot smycken. Bästa bytet ever <3


Visst är de söta ?! Den ena svampen är till mig, men de andra två är till Yoshi. De innehåller sura godisar med äppelsmak. Stjärnan vet jag inte vad den innehåller, så det blir en överraskning! ;)
 
1 Yoshi:

skriven

Åh vad underbart ^-^

Kul att du gillar mina smycken :3