Vår på Åhlens

6 kommentarer

När jag var yngre trodde jag att alla kläder på Åhlens var för tanter, men jag hade tydligen fel! Har ni sett vilka fina sommarplagg som har kommit in?!




Sjukt fina! :*
 
1 Hanna:

skriven

ooh va fina! :D

2 thea:

skriven

samma här, det var inte längesen jag insåg va mycket fint åhlens har. precis i samma veva som jag fick ett presentkort på åhlens från jobbet. inte illa, :)



3 thea:

skriven

sv: ja det är inte dåligt. dom delar ut ett i månaden till en medarbetare, så det är lite roligt :)

och jag blev glad att det var på åhlens för jag hittade en riktigt snyggt linne och en galet snygg kjol!

4 ellen:

skriven

Rösta på mig här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=j2wNeuRHcrdsuLl95WnmdLC0

Skulle verkligen vara skiit gulligt!

Går att rösta en gång per dag.

KRAM

5 thea:

skriven

sv: ja men det är en liten rolig grej :)

nej samma här, har alltid jättesvårt att hitta nånting när jag har ett presentkort. men så fort jag köpt nånting så börjar jag hitta hur mycket som helst som jag vill ha:p

6 Miss*E*:

skriven

Dom har faktiskt mkt fint där! smycken också :)