Lördag

3 kommentarer
Jag är så jäkla trött på att sitta hemma nu. Jag har legat i sängen och tittat på tv, läst eller sovit sen i onsdags kväll nu. Snart får det vara nog! Jag vill göra något, men jag orkar inte. Det hade varit mysigt att läsa något man tycker om också, men nej då, flugornas herre får duga. Den ska snart vara uläst. Jag spyr snart på den! Seriöst, den är så jäkla dålig! Varannan mening måste jag lägga ifrån mig den och vila hjärnan en stund. Jag har läst halva boken nu och inget har hänt! De har dödat ett vildsvin och hittat en snäcka. Det är allt. Jag kommer aldrig hinna läsa ut den i tid. Vanligtvis tar det mig någon timme att läsa en bok i den storleken, men denna gången räcker inte 6 veckor -.-

Nu ska jag komma på olika bra bortförklaringar till att slippa läsa. Först och främst ska jag stryka all min tvätt. Sen ska jag städa och damma mitt rum. Sen ska jag skriva färdigt det som ska skrivas på franskan, och sist ska jag plugga italienska!
 
1 gullis:

skriven

Jag älskar din header!

2 Matilda:

skriven

Läs en äkta blogg skriven med passion!

http://MatildaSimonette.blogg.se

3 gullis:

skriven

sv: ja... du är duktig du alltså, dom ser super goda ut!