Snöbollskrig!

4 kommentarer
Idag var jag på julbord. SUPERGOTT<3 Rullade nästan hem. Då vet jag till nästa år att jag ska ta en tredjedels mängd av allting. Sen när jag kom hem skulle Cesar spela basket med mina vänner. Så jag smsade dit Emilia så att vi kunde vara DJ åt basketlagen. Lite Dj och lite skitsnack. Vi orkade inte stanna hela tiden medan de spelade, så vi gick hem tidigare. Medan jag väntade på att Cesar skulle komma hem sprang jag en runda och blev SUPERPEPP! Vad är det med mitt humör nu för tiden? Varför är jag alltid så pepp? Det slutade med snöbollskrig sen när Cesar väl kom hem. Jag blev sjöblöt och var tvungen att klä av mig i duschen. Snön gjorde isklumpar i mitt hår, typ som dreads. Fick stå och blåsa håret för att isen skulle smälta. Nu får det bli varm oboy eller te. Godnatt! 


 
1 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2 GUESS WHO?!:

skriven

- vad kul :)

3 mammi:

skriven

Är det du eller Cesar på bilden?

4 Martin The Edge:

skriven

Har inte hunnit med nåt julbord än