Ny mobil..?

6 kommentarer
Jag har funderat ett tag på att köpa en ny mobil, men har hela tiden tänkt "Näää men man kan ju nästan ringa från den i alla fal..." typ. Därför har det inte blivit av. Den var i princip fallfärdig efter alla gånger den har råkat hamna i golvet och vattenpölar osv. Men på dreamhack blev den stulen, och jag säger bara STACKARS sate som stal den! Vad ska du med den till? Du kommer inte få en krona! Att den var täckt med väldigt tjejiga klistermärken gör det ju knappast lättare att sälja den. Dessutom var det ett sånt där nummer på så om polisen hittar den skickar de den till mig. Hur som helst måste jag i alla fall köpa en ny nu. Eller önska mig en i julklapp. Mami jag önskar mig en x10! Helst en rosa, men jag vet inte om det finns :( Annars går det bra med nokia 3310. För let's face it, jag kommer ändå inte kunna ha kvar den någon längre tid.

I ALLA FALL, jag har ingen mobil så smsa inte, ni kommer inte få något svar. Är du min bror eller Susan kan ni gärna skriva till Cesar istället, om ni har hans nummer :) Eller smsa mamma. Det skulle kännas bra om jag fick ert nummer nämligen! <3
 
1 bror:

skriven

Hej syster!



Maila mig Caesars nummer så sms:ar jag honom.



Kram syster!



/bror

2 Neha:

skriven

x10 har jag läst bra om, själv har jag en nyköpt Wildfire som jag gillar:D

3 linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE:

skriven

Aw, tack så mycket! :D

Haha okej, själv föll jag för originalet direkt xD

4 Theréz || several passions - one blog:

skriven

SV: Haha, herregud :O jag som hatar särskrivningar.. men jag får klaga på att jag skrev det där väldigt väldigt fort. Ska ändra på det :P

5 Theréz || several passions - one blog:

skriven

SV: Glömde säga! Tack för tipsen :D

6 Neha:

skriven

Hehe, det tyckte jag med. Sen tyckte jag det kunde vara värt ca 500 kr extra på ja, något extra^^