Presenter

4 kommentarer
Idag har jag skrivit nationella i engelska. Det kändes faktiskt som att det gick rätt bra! Hur gick det för er andra? Vad valde ni för yrke? Själv ska jag ta hand om barn ;)




Detta är då vad jag har burit idag. Byxorna och t-shirten har snälla Meta köpt till mig på Forever 21 och tagit med till Sverige. Visst är de underbara?! <3
Life + Love = Happiness står det på, det var svårt att få med på bild. Jeansjackan är från Halens.
För övrigt är jag född med en svart, blurrig prick mitt i ansiktet och ni får leva med det.






Detta söta linnet fick jag också av Meta! Det är små knappar längs hela ryggen. Visst är det fint? Jag bjuder också på en bild av mig och Lucie i Eiffeltornet förra veckan ;)

När vi ändå är inne på den här present-linjen tänkte jag visa vad jag fått i julklapp (!!!!) av min bror och hans fru. Det börjar ju bli dags nu, innan nästa jul.

Någon känner till att jag gillar att baka muffins? Jag har redan provat på ett av recpten. Strawberry cheescake muffins. De blev underbara. Jag kan erkänna att jenni hjälpte mig lite på traven, men annars tycker jag att jag var rätt duktig som lyckades! Det lär bli många fler muffins ^^


Susan berättade att hennes föräldrar hade varit utomlands, och där hade de köpt detta lip glosset till mig. Det doftar helt underbart, jag nästan knarkar det nu. Tack tack tack :*
 
1 Theréz:

skriven

Det gick jättedåligt för mig känns det som. Jag valde samma som du :P

2 Anna:

skriven

Sv: Ja ellerhur! Helt sjukt snygg, hehe

3 Emma:

skriven

Superglligt linne! :)



Jag tror att nationella gick rätt bra.. Jag sökte jobb på sprtaffären :)

4 moath:

skriven

Vilka fina kläder!