Fler fina franska f..

Kommentera
Har hållt på med allitteration i skolan, så jag är lite insnöad på det. Ska vi köra en tävling? Den som kommer på sista ordet i rubriken vinner en länk i min blogg!

Tänkte visa lite fler saker jag köpte i Arras (France)




Flera par örhängen. Visst är de söta?! Ser nu att ett par inte är med. Jag köpte lila robotar också. Jaja, jag får visa dem någon annan gång. Jag kommer inte ihåg vad affären hette, men Oskar och John hittade visst också mycket snyggt där ;)


Och dessutom kan man få 5 halsband för 1 euro!! //Oskar


Köpte en finfin klubba för att matcha örhängena ovan. Jag älskar just sånna klubbor! Hur ofta hittar man dem i Sverige liksom? Den får pryda skrivbordet tillsammans med mina Hello Kitty-saker!

Idag fick jag för övrigt ett jättefint brev av mina söta släktingar. Som jag har skrivit innan, när saker händer så märker man vilka underbara människor det finns runt en! Brevet innehöll en blandning av medlidande, uppmuntran, vardagliga saker och.. aah, jag vet inte. Det gjorde mig väldigt glad i alla fall! De innehöll även bilder på dem. Så sött! Jag älskar verkligen min släkt <3


Söta örhängen fanns också nerstoppade i kuvertet.

Tack så jättemycket <3