Mössor

3 kommentarer

Jag har fått någon ny sorts fetish på mössor! Älska <3 I år har jag införskaffat två nya mössor. En lila från Monki, och en som jag köpte igår på stadium. Kan inte snön komma snart så jag får användning för mina kläder ?! :(




Kärlek på den <3

När vi var på Håkan såg jag en annan tjej där, lemonediscream heter hon överallt på internet, som hade världens underbaraste mössa! Hittade en bild på mössan på hennes bdb. Vet dock inte om det är hennes eller någon annans >.<


Mössa <3 Gömd under luva :( Men dom får plus för att dom har skön stil istället!

 
1 Anonym:

skriven

Ingen reklam tack! <3

2 Anonym:

skriven

Så söt du var i den mössan lillasyster <3 Hoppas allt är bra med dig! Kram!

3 lotta:

skriven

gå in och rösta på mig snälla : http://www.tv4.se/1.1173520?i=142