Städning

2 kommentarer

Idag har jag städat rummet. Ända sen skolan slutade! Jag har torkat av alla bord och hyllor och fönster.. vad det nu heter och allting ^^ Inte dammsugit. Det får det bli imorgon. Jag rev ner alla 823746823746283746278 plansher (stavning?) och tvättade av dörrarna. Det ser helt.. tomt och vitt ut här inne nu. Jag känner mig inte hemma. Det ser ut som när man håller på att flytta.
För övrigt var jag och Robin på stan idag. Han hade (äntligen) insett att han inte hade någon egen stil, utan alla kläder han använder har hans syrra köpt åt honom. Nu har han min stil istället, enda skillnaden är att han fick betala sina kläder själv >.<
Själv köpte jag en svart t-shirt (Killmodell från JC) med trycket "Rock killed the disco." Så det så >.<

Eftersom det inte har hänt så mycket idag och jag inte orkar lägga in bilderna från kameran kan ni få en tjuvkik på mitt arbete i fotot idag!






Jag måste skryta med denna bilden (förlåt) men ni som någonsin testat camera obscura vet hur sjukt omöjligt det är att ta skarpa bilder på människor!


Jag vet att det ska stå tavla och inte saga. Förlåt igen! Jag ändrade det sen, lovar ^^



Aja... Det var några av sidorna iaf ^^ För er som undrar kommer alla texter från Håkan Hellström...

 
1 Emma:

skriven

fotografiskbild ^^ de läste jag med :) ^^

2 Nezu:

skriven

Jättefina bilder, du är så duktig:*<3