Dagens (okey, några dagar gammalt) citat

Kommentera
Katrin Zytomierska om Anna Anka;

Vilket jävla popcorn. Det är var vi kallar en cool oberoende brud...ehhh nooot, som ungdomen hade uttryckt det. Hon både äcklar och provocerar mig den där ankan. Hon uppmuntrar tutt-tjejerna att åka till LA, suga balle och ger dem tron om att de kan bli lyxfru på det. Att ankan har lyckats är ett mysterium för hon är allt annat än attracktiv och smakfull kanske hon är i Texas eller nåt.

Hon kanske knullade för att få nån biroll i Baywath. Jag tror inte att Julia Robert eller Julianne Moore har knullat med någon som det inte velat knulla med. Usch. Jag mår illa av den där jävla ankan. Jag vill göda henne och kasta ner henne i dammen där hon kan plaska runt och kvacka bäst hon vill.





Jag vet att jag borde uppdatera oftare, men det finns helt enkelt ingen tid :C