6c

En kommentar
Har ÄNTLIGEN klippt mig och färgat håret. Det var behövligt, har inte alls koll på hur länge sen det var sen sist! Jag kände mig verkligen som en såndär jobbig idiotkund idag. Jag ville verkligen ha luggen PERFEKT! Det är så tråkigt när man kommer hem och så ser det fucked up ut och så måste man duscha det första man gör bara för att kunna sätta upp håret i en tofs i en månad eller två tills håret växt ut igen. Men idag blev det verkligen perfekt. Min frisör är verkligen jätteduktig. Här hade det ju suttit lite fint med reklam och sånt, men eftersom salongen där jag klipper mig stänger om någon vecka så tycker jag det är lite onödigt. Men frisören har i alla fall ett livslångt kontrakt med mig så jag tänker klippa mig där ändå. Så det så.
Färgen jag använde var 6C, kom ihåg det nu!! Så slipper jag fundera så mycket nästa gång.










För övrigt har jag tagit tredje och sista sprutan mot livmoderhalscancer idag. Det gick jättebra. Efter att jag hade skrikit och klagat och slagits en liten stund, och mamma och Ragnhild hade försökt med övertalningsmetoden en stund fick mamma gå ut ur rummet och Ragnhil i princip bara... tryckte in den. Så whinade jag lite medan hon körde in dendär vätskan så hon fick sitta och säga till mig att andas hela tiden för jag bara glömde det. Haha! Nu känns det iaf som jag har fått ett par muskeldödare i armen. ALDRIG att jag tar influensavaccinet!
Sen åkte vi och åt hallonpaj på Max :*
 
1 Sanna:

skriven

ååå va lyxigt !

jag vill oxå färga och klippa mig igen, det är så underbart när man går dit och gör de..känner sig så lyxig =)