Shopping med Jen

3 kommentarer
Jag är i princip ALDRIG inne på Kappahl. Jag har inte varit inne där de senaste tre åren, men igår stack jag och Jen dit. Vet ni hur mycket snyggt vi hittade ?! Jag skulle kunna shoppa upp hela affären <3 Vi provade nästan allt vi kunde hitta..


Jag hittade bikinitrosor i min storlek :D Dagen är räddad <3


Sen hittade jag en kofta med skoj luva som man kunda ha om man vill ha slöja :)


Jen blev avundsjuk på min slöja, så hon snodde min hatt >.<


Kläder jag provade :D


Jen med världens snyggaste skjorta och tröja. Ni får ursäkta hennes ansikte, men hon suger på att stå stilla, så hon får stå ut med att vara suddig >.<


Både kjolen och tishan är från barnavdelningen, men jag älskar dem båda ändå! Köpte dock inget av dem :(


Jen köpte snyggaste linnet. Det är NÄSTAN så att jag slår ner hennee och snor den. Vi får väl se hur det blir :)


Sen hittade jag en jättesöt klänning <3 Den kostade bara 299:- men jag köpte inte den ändå. Jag vet inte varför... Troligen för att jag inte hittade något skärp som passade till. Eller för att det inte riktigt kändes som min stil. Jag vet inte, kanske får springa tillbaka och köpa den någon dag... Hatten köpte jag i alla fall :)


Denna stickade jumpern provade jag i stl 44/46 men tyckte inte den var tillräckligt oversize.. Den är också en sak jag ångrar att jag inte köpte. Vi får väl se mo jag överlever utan den ^^


T-shirten med enhörningen köpte jag i alla fall :) <3  Jag tror det är charlie the unicorn på...


Från Kappahl blev det lipbalm med citron också. Efter Kappahl gick jag till Håkanssons och köpte persikofärgat nagellack och Elizabeth Ardens grönt te-parfym <3


Sist gick jag till Arvids och köpte fjärde delen i Imorgon när kriget kom och tredje delen av Korpens port :D


Sen gick jag till Chaplin och jobbade och åt glass och lyssnade på fotboll. Sverige förlorade på straffarna. Stackars oss..

Pappa Chaplin:
- Ska du ha en grogg?
Jag;
- Näääh tack, jag klarar mig!
Pappa Chaplin;
- Men det är inget fett i !
Jag;
- Eeehm aha ! men jag klarar mig nog ändå !
Johanna;
- Hon dricker inte, hon är inte 18 än ju!
Pappa  Chaplin;
- Nähä !! INGEN dricker! INGEN! Och så kommer Charlottenberg och jag hoppas att hon ska dricka, men NÄHÄ!

Haha, jag älskar mitt jobb <3
Mina officiella namn är numera Janette, Louise och Hanna! Pappa Chaplin är faktiskt den som kommer närmst, han säger Charlottenberg.
 
1 Beat:

skriven

följa varandra på blogglovin?

2 Pilstyrarna:

skriven

Myggbett som klias, små röda bett över hela kroppen... myggorna är värre än nånsin i år. Vi säger bara en sak: HATA MYGGOR!

3 Bullshie:

skriven

Thaha xD



(AJAJ KLIPPKLIPP BORT huvudet på konstigbilden! :O)



Och fetmabild på mig i hatten xD



(Jag skulle vinna om dui försökte slå ner mig .. eller nää.. du slår för att döda jag bitchslappar bara XD haha)



<333