Promenad med Dilba

3 kommentarer
När mamma tog med sig Ella till skogen för att träna tog jag med mig Dilba och gick iväg till badplatsen. Jag kom fram till att jag bor på en av världens vackraste platser, och att jag har sån tur! Det är ett hus här i närheten till salu, ni borde skynda er att köpa det!


Utsikten från vårt kök. Skulle ni kunna sitta vid vårt köksbord och äta hamburgare utan dåligt samvete?! Alla borde ha sådanhär utsikt <3


Tre av kossorna tyckte jag var intressant, men den fjärde dissade mig "/


Hittade en random läskig stig som ledde INGENSTANS! Jag skämtar inte. Den bara tog slut mitt inne i skogen..


Badplatsen ;D Här kan man tillbringa många sommarkvällar...


Dilba chockade mig genom att våga gå ut på bryggan! Hon brukar vara livrädd för allt som har med vatten att göra. Hon vågar inte ens gå över åbron mitt inne i staden..!


En random fin stenmur <3
 
1 Najnaah:

skriven

sv: det låter asgott, ska jag nog testa, älskar kyckling^^

Ha en trevlig dag!

2 Sanne - bloggdesigner:

skriven

Gud vilken fin hund! Jag längtar till jag själv kan skaffa en...

Förresten, jag har bloggdesign-auktion just nu i bloggen, välkommen att kika om du vill :)

3 Katarina:

skriven

Jag äter alltid utan dåligt samvete.