Midsommar på Smögen

3 kommentarer
Jag tog med mig Jen på Idun och seglade till Smögen, till min kära kusin, Johanna, hennes båt Ofelia, och hennes kompisar :D Det var jättemysigt, och fint väder nästan hela tiden, dock var det lite väl kallt på kvällarna ;D Så fort solen försvann blev det svinkallt att sova i båt.
Här kommer lite bilder på Idun och Ofelia i alla fall.. :)

Bilderna är tagna i Sotenkanalen

Frida pekar på det söta lilla huset på kullen <3


Det söta lilla huset :D


Sötenkanalen... Jag tycker det är så himla fint där! <3


Ofelia ute på stoa havet :)


Idun ute på stora havet :)

Dessa bilderna är från hemfärden (alltså från halv nio imorse), men bilderna från själva midsommar kommer någon annan dag, när jag inte är lika trött och äcklig. Jag vet itne varför, men jag känner mig alltid.. Jag vet inte.. Smutsig eller något när jag har varit borta några dagar :P Man vill liksom bara hem och ta en dusch, sen är allt  som vanligt igen ;D
 
1 Kristoffer:

skriven

Du var ju dretfull på midsommar... :)

2 finlandssvensk:

skriven

en real midsommar ute till havs. !!

Nice!



har du föresten bra tips om hur man kan ställa till det för grannar som stökar till det åt en!?

3 nea:

skriven

ååh vad det såg härligt ut! :)