Apladalen

En kommentar
Igår köpte jag och Johannes Ramlösa, Cola, godis och expressen och satte oss i Apladalen. Jag gissar på att Apladalen är den finaste parken i Sverige. Antagligen i hela världen!
När vi hade suttit där en stund kom en jättesöt katt. Vi gissade att den kom från Göteborg så vi döpte den till Glenn.




Glenn snodde en Mars!! :O Sötnos <3


En ganska gammal bild på Apladalen. Men ingen kan säga att det inte är fint! :@


Köpte en fläkt idag, så nu kommer inte mitt rum vara en bastu längre. Jag orkade inte gå efter en skruvmejsel, så jag satte ihop den med en sked! Gör om det om ni kan ;D
Köpte filmer också, Kalle och chokladfabriken, Predikanten, och Blood Diamond.


Sitter med jordgubbar, körsbär, chips och kaktus/lime saft och skriver brev till Lucie.
Köpte en världskarta som skrivbordsunderlägg så att jag lär mig geografi också ;D
 
1 B:

skriven

haha vilka söta bilder på missen ^^