SJ

2 kommentarer
Jag är miljövän. Jag säger som alla andra, välj kollektivtrafik framför att köra själv. Välj buss framför flyg, välj tåg framför buss. Men välj för guds skull inte SJ!
Visst, det är svårt att få allt att gå ihop med byten och allt sånt. Och jag kan förstå att det lätt bli förseningar. När strömmen går eller det händer en olycka finns det inte mycket att göra. Det måste man faktiskt ha överseende med, det kan knappast bli perfekt. Men sättet de behandlar sina kunder på! Det är sjukt, helt omänskligt! Gamla sura gubbar som inte ens försöker le eller ha förståelse eller något. 
Jag är ungdom. Jag vet att många ungdomar beter sig illa, men långt ifrån alla! Det är ytterst få som av oss som beter oss illa, och det finns lika många båda vuxna och gamla människor som beter sig lika illa som oss, eller till och med ännu värre! Trots det har de inne på stationshuset bestämt sig för att så fort det är ungdomar med i bilden så kan de bete sig som rövhål. 
Det värsta är att det inte går att konkurrera ut dem eftersom det inte finns något annat att välja på. Så vad ska man göra? Revolution? Jag vet inte, men jag tänker i alla fall inte åka mer med SJ, det är ett som är säkert.
 
1 Superjens:

skriven

Vill inte förstöra ditt liv lotta... men det är något annat bolag som börjat trafikera tågrälsarna i sverige...

2 Bullshie:

skriven

Jag och mina roliga skämt igen ^^



-vet du va klockan är?

-nä

- inte sj heller för de spårar UR..