Julkläder

En kommentar
Det är ju hög tid för outfits igen! Så jag tänkte äntligen dela med mig av några. Tre stycken närmare bestämt. Såhär till jul måste det ju se juligt ut!





Ja det är väl lite tvivelaktigt huruvida denna är juligt eller ej, men den får komma med för att jag älskar färgerna. Och så är det en panda på magen. Som äter kakor.
Det är jeansleggnings från Vero Moda. Det lila linnet är från Gina Tricot. T-shirten har jag beställt från Forever21 och tröjan är från H&M. 







Detta är vad jag hade på mig igår, och det är nog min julfavorit. Diademet är med en liten svart rosett på från H&M. Röd/svart-rutigt linnte, också från H&M. Glittereyelinern och leggingsen är från Åhléns. Halsbandet är från Dazzle och Boleron är från Vero Moda.
JULMYS! :*


Dagens outfit. Både klänningen och boleron är från Gina Tricot. Halsbandet är Thomas Sabo. Katten är privat och går inte att köpa <33 Till har jag Hello Kitty-tofflor xD

Imorgon kommer ytterligare en! Dock har ni sett den en gång förut här i bloggen bara några inläg ner, men där är den inte presenterad. Jag tror inte ens man lägger märke till den på bilden.
 
1 Josse ♥:

skriven

Svar; http://bloggportalen.se ;)

Vad har du gjort idag då? ^^