Lite saker köpta

2 kommentarer

"På vägen" ner till Skåne stannade vi i Ullared. Vilket perfekt ställe! Varför har jag inte åkt dit oftare?! Jag menar, jag bor ju ändå rätt så nära. Där finns seriöst ALLT! Nästa gång jag åker dit ska jag vara läkare eller advokat eller något så jag slipper spara på pengarna... Men lite köpte jag iaf!


Badankor! Den stora svarta heter Julio, och hans rosa flickvän heter Cassandra. Sen finns det några som heter Sara, Lisa, Ragnar, Lotta Jr, Calle och Stewie också... Några har inte fått namn än, men det kommer! Måste lära känna dem först så man ser att namnet passar med personligheten ^^


Disney fairies brevpapper blev det. Som om jag inte hade brevpapper så det räcker?! Haha men det ingick en lila glitterpenna, då MÅSTE man ha det!


En peace-sten blev det också. Den får ligga på min fönsterbräda :*


Presenter till hundarna. Kronan till Dilba och hunden till Ella. Varje gång jag försökte ta kort på dem körde Tindra upp sitt huvud i kameran, så detta är den bästa bilden jag fick på dem xD

Köpte lite mappar och skrivblock till skolan också. Och armband och sånt.

 
1 Bror:

skriven

Hoppas också du kan komma ner snart igen, så tomt utan dig nu när du åkt hem igen <3



:)

2 Alex:

skriven

Vad dricker du, Cola eller Pepsi ? :)