Fem enkla saker

5 kommentarer
Jag är nog den lataste människan jag känner för tillfället. Jag vet inte varför, men jag är trött HELA tiden! Så fort jag kommer hem från skolan däckar jag på soffan. jag försöker ta mig ut och jogga som jag gjorde förr, men det går inte, mitt huvud sprängs efter halva vägen. Jag har ont i huvudet dygnet runt nu känns det som -.-
Dessutom har jag helt slutat att göra mina läxor nu. Måste ju läsa kemin ffs! Nu har jag iofs helgen på mig i Bohuslän (utan internet) så då lär jag ju hinna med både kemin och franskan. Yay me.
Jag började läsa Fångad av hakkorset för ett tag sen, men den tar ALDRIG slut, eftersom jag är för trött för att läsa. Så fort jag anstränger mig lite får jag ont i huvudet.
Nu borde jag ha packat färdigt så att vi kan åka direkt när mami kommer hem, men jag har inte ens börjat än. Jag har inte ens bestämt vilken väska jag ska ha!
Jag lovade mami att gå ut med kreaturen (hundarna), men hur i hela världen ska jag orka/hinna med det ?! Jag önskar att jag var en sån som aldrig behövde sova. Vampyr typ... Dessutom ösregnar det!

Idag lyckades jag, efter mycket om och men, koka lite grönsaksbuljong att äta. VARFÖR ska det vara så jobbigt att laga mat?! Och sen övertalade jag mig själv att faktiskt skriva ett blogginlägg också, trots att det kräver massa energi att sitta upprät såhär länge.

Nu sitter jag och lyssnar på Fem enkla saker med Lasse Lindh.. <3


Fem enkla saker blir inte fem enkla saker mer
 
1 Mother, Married &Twenty:

skriven

sv: hah ja precis. Särskilt eftersom jag tydligt skrivit att jag inte lägger till random people på bloglovin. Och ja man undrar ju om bloggkomenatatorerna har något liv egentligen eller om de verkligen bara sitter och söker igenom bloggar efter saker de kan störa sig på och skriva om. Suck...

2 Henke:

skriven

sv: hittade en öm punkt? :)

3 hanna:

skriven

snygg blogg du har!

4 hanna :):

skriven

Älskar Lasse Lindh och hans låtar! :)

5 Anonym:

skriven

TÄVLING!!



Vinn presentkort på H&M! Sjukt lätta regler!



Lycka till! <3