anonyma

5 kommentarer

Fick en kommentar om att jag ska smsa min mailadress till den som skrev kommentaren, men hur i hela världen ska jag kunna veta vem det är?! Jag är ingen tankeläsare, jag behöver ett mobilnummer att smsa eller något... Annars blir det svårt :)

Istället tar vi en dagens outfit :D


Jeansen och tröjan är från JC, och linnet är från Gina Tricot
Skäerpet är från Ullared
Halsbandet från H&M
Shadesen från Forever 21
Armbandet är från Snö :*

Och nu ska jag snart ta och cykla till skolan... Hur det nu ska gå... Är jättetrött och jag behöver verkligen en ipod. Jag blir ledsen om jag är utan musik i mer än tio minuter :(
Så jag tänkte såhär, jag kanske ska ta och köpa en ipod? :D
Jag hade ju en mp4... men den gick sönder:(  Och jag kom fram till att jag hellre vill ha Ipod, för till dem finns allt! Laddare och skal och tillbehör till tusen typ >.< Så ipod får det bli så fort lönen kommer... Dvs idag? :D

 
1 simone:

skriven

Snyggt där tjejen! :)

2 Underjorden - Den alternativa musikbloggen.:

skriven

Svar: Som du kanske inte la märke till, så skrev jag "ursprungs-popparen". Just nu är det svårt att identifiera vad en poppare egentligen är. Och förr, precis då Håkan började osv. Så tycker jag att man såg ut så. Tyvärr har bilden som jag la in försvunnit, men hade du sett den hade du kanske förstått bättre :)



Tack för din kommentar!

3 Anonym:

skriven

Meh! Det var ju jag som klottrade, lillasyster! :D

Kram!

4 Henke:

skriven

hmm... du vet att "Ullared" är ett samhälle va?

Men antar att du menar Ge-Kås, som ligger i Ullared, eller nån av de andra affärerna? :)

5 Hanna:

skriven

Fin blogg =)