Husbåten-premiär

4 kommentarer
Jag och Jen följde med Claes ut med husbåten idag. Det var premiär för i år. Helt och hållet vindstilla, och solen sken hela tiden. Underbart! Filip, Hasse och Göran var där också... Och vi tillbringade kvällen med att spela uno ^^










Vitsippor måste vara det vackraste på jorden<3 De ligger som ett täcker över hela marken... Ser nästan ut som snö...




Jag och Jen hade redan ätit, så vi levde på banan med choklad, chips, kexchoklad och digestivekex. De andra grillade. Jag tyckte i alla fall att det var jättemysigt :)
 
1 Bullshie:

skriven

DET VA SUPERMYSIGT! E på superbra humör bara för att man fick en tjuvtitt på sommaren ^^, <333



Förlåt lotta, men jag blir skitstressad jämt när du jobbar assnabbt och typ känns som om du vill komma före mig så att du kan säga till Ivar att du e klar före alla andra. Känns som om jag bara får sitta i skuggan av dig eftersom Ivar verkar tycka att du e typ jordens bästa elev och när jag sitter bredvid dig syns jag knappt >.< Jaja, kalla mig attention-whore men betygen går faktigst på hur mkt läraren ser en. <3

2 Micke:

skriven

vackra bilder, man riktigt längtar tills sommaren, även fast de känns som om den redan är här. hoppas du får en toppendag / micke

3 Nicolas:

skriven

c'est bien cool ton blog, félicitation!!

4 Lesly:

skriven

woow vad mycket blommor! jätte vackert