Center Syd

5 kommentarer
Igår var jag med min brors fru på Center Syd. Av någon underlig anledning vill inte Björn åka med, så jag och Susan åkte själva :P Hehe... Vi tillbringade ganska mycket tid (och en hel del pengar) där, och det var en jättemysig dag :)
Jag fick äntligen se New Yorker som alla tjatat så mycket om. Det var okey, men inte som Tally Weijl eller Pimkie, som fortfarande är mina favoritbutiker.


Från Gina Tricot blev det bara ett linne och ett par leggings. Jag klippte
sönder mina Diesel-jeans till snygga shorts. Det får nog bli outfiten imorgon.
Jag vet att det är tråkigt att visa en dag före, men jag orkar inte ha några
förväntningar på nyår. Jag har aldrig gillat nyår. Förr var jag livrädd för
raketer (tycker fortfarande lite illa om dem) ochså är det kallt och jävligt ute :(



New Yorker! Hittade inte så mycket där, de flesta kläderna fanns bara i
stl. 40-42, men en rosa kitty-tröja och en jacka hittade jag. Och så självklart,
en julklapp :D Till någon...


Två söting-t-shirts från Carlings fick jag av Susan ♥


Det fick bli ännu en trip in till j-store eftersom det inte fanns ett enda jävla
klädesplagg i stl. S på JC. På J-store har de alltid min storlek, det finns
nästan inga barn med stl. 160. Så där köpte jag två vanliga brottarlinnen
(ett svart och ett vitt) och en rosa myströja :D
På bilden ser ni också hur diesel-byxorna såg ut innan jag gick
bärsärkargång med saxen..
 
1 Marielle:

skriven

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2 Ida Hasselqvist:

skriven

Vilken mysig blogg du har!

är allt bra med dig?

Kraam

3 chanelle:

skriven

Gott nytt år :)

4 anna:

skriven

jag gillar tröjan med hunde på :) vet du vad den kostade.. (A)

5 Liiinn:

skriven

jag har ochså en sån där med en katt på men kortboxor och gråa ;D